Nar macerası

Yemeklerden sonra düzenli meyve yeme adeti olan bir ailede geçti çocukluğum. Ama ben hiçbir zaman bu alışkanlığı sürdüremedim. Çok şükür meyve seven bir evladım var ve tabağı meyveleri doldurup "keyif yapalım" diyor. Kış ayı vitamin ihtiyacı zamanı. Ayvası elması derken nar da aldık. Ama soymayı sevmediğim narı sırf uğraşmamak için yemezdim de.

 Geçen senelerde su dolu kapta kolay soyulduğunu duymuştum; beni çok tatmin etmemişti sonucu. Meyve sever babamın aldığı narmatik i hafif bir tebessümle atmıştım dolap diplerine. Bu sene aklıma geldi bari dedim işe yaramayacaksa tutmayayım. Sonuç beni şaşırttı. Narlar pıtır pıtır döküldü. Kızım sadece suyu ile ruj yapma sevdasına düştü. Bense taneleri yedim bitirdim. Şifa olsun inşallah :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Boncuk işleme

Bir dünya bırakın biz çocuklara..

Pizza açma