Uzun bir aradan sonra..

            Yazın rehaveti, Ramazan' ın telaşesi derken epeyce aksattım blog yazılarımı. Ama anladım ki blog olayı öyle basite alınmamalıymış. Dilerim bundan sonra daha sık paylaşım yapabilirim.
            Bir hafta önce aniden bastıran kış daha hırkalara yeni yeni alışan bizlere kışın çetin soğuklarına hazırlanmayı hatırlattı. Hırkaydı ,yelekti, atıkıydı neler varmış diye bakarken kızıma bir bere daha örmeye karar verdim . Öyle bir bere istedim ki örülüşü kolay olsun, kullanımı pratik olsun ve biraz da farklı olsun. Araştırırken alisnur.blogspot.com da ki bu şık bere ye rastladım. Ölçüleri ufaltarak ördüm . siz blog da esas ölçüleri ve güzel anlatımı bulabilirsiniz.
           Havalar şimdilik mevsim normallerinde. Ama gelecek kışa hazırlanmak lazım değil mi :) Hepinize kolay gelsin..


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir dünya bırakın biz çocuklara..

Boncuk işleme

Kapı Süsü